Veelgestelde vragen


Een heerlijke ontspannende massage gewoon bij u thuis. U hoeft nergens aan te denken, want alles komt naar uw eigen vertrouwde omgeving. Een laagdrempelige manier om in contact te komen met de ontspannen wereld van massage. Maak uw huis een oase van rust en geniet van een momentje voor uzelf.


Massages

Hoe kan ik betalen?

Helaas kunt u bij ons niet pinnen. Uw massage behandeling mag u contant afrekenen bij uw masseuse.

In de webshop gaat dit via bankoverschrijving, dan maakt u uw betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik hierbij uw bestelnummer als betalingsreferentie. Uw bestelling wordt verzonden als wij de betaling hebben ontvangen. 

Voor wie is een massage geschikt?

Massage is geschikt voor iedereen, maar er zijn wel wat uitzonderingen. Het is niet verstandig om een massage te reserveren als u grieperig of verkouden bent. Ook als u last heeft van hart- en vaatziekten is massage niet verstandig. In bepaalde gevallen wordt daarom geadviseerd om eerst uw behandelend arts of specialist te raadplegen alvorens u een massage reserveert. Lees hier meer over contra-indicaties. 

Ik heb nog nooit een massage gehad, wat kan ik verwachten?

Veel mensen zijn een beetje huiverig voor hun eerste massage, dat is helemaal niet nodig. Onze massage behandelingen zijn gericht op ontspanning en rust, dus ideaal voor uw eerste massage. Het voordeel is dat het gewoon bij uw thuis is in uw vertrouwde omgeving. Wij masseren uw huid met olie daarom is het verstandig om al uw sieraden af te doen, zodat de masseuse nergens aan kan blijven haken. Uw kleding doet u uit, maar u houd uw ondergoed aan. Alleen uw bh bandje wordt eventueel losgemaakt bij het masseren van de rug. We zorgen er voor dat u constant bent toegedekt met handdoeken, op de plek waar u wordt gemasseerd na. U kunt altijd van aangeven waar u zich eventueel niet prettig bij voelt. 

Hoe geniet ik het meest van de massage?

Tijdens een massage gaat u vanzelf rustiger ademen. Uw gedachten worden rustiger en gevoelens van stress verdwijnen. Hier wat tips om het meest uit uw massage te halen:

  • Haal diep adem, dat stimuleert de zuurstofopname en helpt u om spanningen los te laten;
  • Geniet van de massage. Nadenken over wat u nog allemaal moet doen, kan later ook.
  • Geef u helemaal over aan de massage: Beweeg niet ‘mee’ met de masseuse. U mag lekker blijven liggen…

Wat voor massageolie gebruiken jullie?

Wij gebruiken de door ons zelf geselecteerde massageolie’s van de allerbeste kwaliteit. De geuren van de oliën beïnvloeden uw gemoedstoestand. En natuurlijk voedt de olie uw huid, zodat die zich herstelt en zacht en soepel wordt. De geuren waar wij tijdens de massage het meest mee werken zijn de RELAXING BAMBOO en de LOVING NATURE. Ook zijn deze in handige 100 ml flesjes verkrijgbaar in onze webshop!

Wat kan ik verwachten na de massage behandeling

Na de behandeling is het aan te raden even rustig aan te doen en een glas water te drinken. Wanneer we tijdens de behandeling extra aandacht hebben besteed aan een specifiek gebied, kan het zo zijn dat deze gebieden nog even gevoelig zijn. Ook roodheid van de huid door de massage kan even aanhouden. Dit wordt veroorzaakt door een verhoogde doorbloeding van de gemasseerde gebieden. Meestal trekken deze verschijnselen binnen een dag weg en begint u de positieve resultaten van de massage te voelen. 

Wat moet ik zelf voorbereiden voor een massage aan huis?

Zorg dat u lekker fris en schoon bent. Het is voor uzelf prettig als de ruimte waar de massage gegeven wordt aangenaam is (ongeveer 21 graden). Wij werken meestal in uw woonkamer omdat u daar het meeste ruimte heeft en daar onze massagetafel goed kan staan. 

Wat heeft de masseuse bij zich?

De masseuse neemt een massagetafel en alle benodigdheden, zoals massageolie, handdoeken en muziek met zich mee. 

 

BESTELLEN in de webshop

Het product is uitverkocht, komt deze nog terug op jullie website?

Is uw product uitverkocht en wilt u weten wanneer en of deze nog terug op voorraad komt? Wij zijn altijd druk bezig om producten weer op voorraad te krijgen. Het is voor ons altijd een verrassing óf en wanneer dit lukt. Daarom kunnen wij helaas geen antwoord geven op vragen over de voorraad. Het is voor ons, net als voor u, ook altijd a big surprise

Hoe plaats ik een bestelling?


Het bestel proces is heel simpel! Kies het product dat u wilt aanschaffen en klik vervolgens op ‘in winkelmandje’. Het product wordt nu in uw winkelwagentje geplaatst. Is uw winkelwagentje helemaal naar wens dan kunt u nu klikken op ‘doorgaan naar afrekenen’. Volg alle stappen om uw bestelling af te ronden. Nadat uw bestelling is betaald door middel van een bankoverschrijving ontvangt u een bevestigingsmail.

VERZENDEN

Binnen welk termijn wordt een bestelling geleverd?

Zodra wij de betaling binnen hebben doen wij ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij uw thuis af te leveren. In principe wordt uw pakket binnen 1-2 werkdagen na verzending afgeleverd door PostNL.

Wat zijn de verzendkosten?

Wij versturen onze producten alleen binnen NL. De standaard verzendkosten zijn € 6,95. Bij bestellingen boven de €20,00 is de verzending gratis.

Waarom heb ik nog geen orderbevestiging gekregen?

Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een orderbevestiging. Geen email ontvangen? Kijk allereerst in uw ongewenste mail. Mocht u hem daar niet terugvinden dan is er waarschijnlijk iets misgegaan met het invullen van uw gegevens.

Controleer in uw ACCOUNT of uw mailadres klopt. Kunt u uw bestelling niet terug vinden in uw account? Dan is uw order waarschijnlijk gelukt zonder account en mailadres.

U kunt ook altijd contact opnemen met onze klantenservice via info@mgmassagetherapie.nl

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?

U ontvangt per email een verzendbevestiging wanneer uw bestelling onderweg is. Wanneer uw bestelling is verzonden, kunnen we uw bestelling helaas niet meer veranderen of annuleren. Natuurlijk kunt u uw bestelling na ontvangst wel retourneren.

Waar blijft mijn bestelling?

Zodra wij de betaling binnen hebben doen wij ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk bij uw thuis af te leveren. In principe wordt uw pakket binnen 1-2 werkdagen na verzending afgeleverd door PostNL.

Heeft u nog geen verzendbevesting van ons ontvangen, stuur dan een mail naar info@mgmassagetherapie.nl  Wij zullen het dan zo snel mogelijk voor u nakijken. 🙂 

BETALEN

Hoe werkt betalen via Bankoverschrijving?

Zodra uw bestelling via de webshop geplaatst is, ontvangt u een bevestigingsmail met daarin de betaalgegevens. Maak uw betaling rechtstreeks over op onze bankrekening. Gebruik hierbij uw bestelnummer als betalingsreferentie. Uw bestelling wordt verzonden als wij de betaling hebben ontvangen. Heeft u deze mail niet ontvangen of per ongeluk verwijderd?
Stuur dan een mail naar info@mgmassagetherapie.nl en wij zullen u zo snel mogelijk een nieuwe betaal link sturen.

Ik heb een kortingscode ontvangen. Op welke producten kan ik deze kortingscode toepassen?

Een kortingscode kunt u gebruiken om korting te krijgen op het bedrag van uw totale bestelling of om geen verzendkosten te hoeven betalen. Helaas zijn kortingscodes niet geldig op cadeaubonnen.

RETOURNEREN

Mijn product is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet, wat moet ik doen?

Wij vinden het erg jammer dat u een klacht heeft op een door ons geleverd product. Stuur ons altijd eerst een mail voordat u het artikel retour stuurt. Wij proberen u klacht zo snel mogelijk samen op te lossen.

Beschadigd:
Mail ons de klacht, het ordernummer en foto van klacht door en stuur deze naar info@mgmassagetherapie.nl. Wij zullen uw klacht zo snel mogelijk in behandeling nemen.

U kunt geen aanspraak maken op de garantie bij:
* Beschadiging door opzet of nalatigheid
* Uitzonderlijke slijtage

Verkeerd geleverd:
Heeft u een verkeerd product of een ander product ontvangen dan besteld? Neem dan eerst contact op met onze klantenservice via info@mgmassagetherapie.nl. Zodra wij uw mailtje hebben ontvangen zullen wij ervoor zorgen dat u het juiste product zo snel mogelijk toegestuurd krijgt.

Incompleet:
Ontbreekt er een artikel in jouw bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice via info@mgmassagetherapie.nl. Geen paniek! Wij zullen zo snel mogelijk uitzoeken waar het artikel blijft. 

Hoe kan ik mijn artikel ruilen of retourneren?

Is het product toch niet helemaal wat u in gedachte had? Jammer, maar dat kan gebeuren. Volg de onderstaande stappen om je retour of ruiling te doen.

Stap 1: Aanmelden

Meld uw retour aan door een mail te sturen naar info@mgmassagetherapie.nl, vermeld daarin uw naam, ordernummer, product en reden van retour (niet verplicht).

Stap 2 Retour sturen

Vervolgens kunt u het retour (op eigen kosten) terugsturen naar onderstaand postadres in Arnhem. Wij dienen de retour binnen 14 werkdagen na orderdatum ontvangen te hebben.
Mocht uw retour buiten dit termijn bij ons retour komen dan ontvangt u van ons een Giftcard ter waarde van het retour gekomen bedrag.

MG massagetherapie
Assenstraat 18,
6835 HB Arnhem

Stap 3 Ontvang creditnota

Als wij uw retour hebben ontvangen, sturen wij u een bevestiging per mail. U kunt dan het geld binnen 7 dagen op uw rekening verwachten.

– Als het product beschadigd is kunnen wij deze niet terug nemen.
– De kosten van retourzending zijn voor de afzender.
– Als wij uw retour hebben ontvangen, zullen we binnen 7 dagen het geld terug storten op uw rekening.